Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ζητω εργασια ως ΜΑΓΕΙΡΑΣ

Ζητω να εργαστω
ως

ΜΑΓΕΙΡΑΣ
Με  λενε  Δημητριο  Μακριδη.   Ζω  στην  Ναουσα  Ημαθιας. 
 Εχω  τελειωσει  βοηθος  μαγειρικης  τεχνης  στο  ιεκ  Ναουσας  και  τεχνικος  μαγειρικης  τεχνης  στο  ιεκ  Ακμη  στην  Θεσσαλονικη. 

Ειμαι  41 ετων  παντρεμενος  με  2  παιδια.  εχω  γνωσεις  της  αγγλικης  γλωσσας  σε  επιπεδο  lower   και  ειμαι  αποφοιτος  εππαγγελματικου  λυκειου.

Εκανα  την  πρακτικη  μου  ασκηση  στο  ξενοδοχειο  Βερμιο στην  Ναουσα   το ετος  2006   και  απο το  Μαρτιο  του  2006  δουλευω  στο  εστιατοριο  των  εξαδελφων  μου  στην  Αριδαια  Πελλης   με  την  επωνυμια   Μαυρος  Βραχος     μεχρι  και  σημερα .

Επισης  εχω  παρακολουθηση  σεμιναριο κοστολογησης  και κανονων  τηρησης  αποθηκης  και σεμιναρια  της  εταιρειας  provil .


2332025626
6974730974

Email

dimitrismakridis1@hotmail.com